czwartek, 8 marca 2012

GOK WAN

 Zawsze bardzo ceniłam Gok-a Wana za to, że w magiczny sposób potrafi nie tylko zmienić całą garderobę kobiety, ale również w bardzo krótkim czasie wlać w bardzo zakompleksioną osobę pokłady pewności siebie. Jego nie schodzący z twarzy uśmiech, szczupła sylwetka i świetny styl w żaden sposób nie zdradza tego przez co sam przeszedł. Kiedyś był bardzo otyłym, mało urodziwym chłopcem, który nie miał za grosz pewności siebie. Kto by pomyślał, prawda? Ten etap w jego życiu pomógł mu zrozumieć w jaki sposób odzyskać utracone poczucie wartości i teraz przekazuje tę naukę innym.


 tunika, którą mam na sobie jest mojego autorstwa, także można ją zamawiać :)


Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami wspomnieniami z mojego spotkania z Gok-iem Wanem. Konferencja prasowa odbywała się w Porcie Łódź.
Muszę przyznać, że na żywo tryska tak samo pozytywną energią jak w swoich programach:)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam tego faceta :)) Śliczna tunika :)

    Zachęcam do obserwowania mojego bloga i strony na facebooku:
    https://www.facebook.com/pages/Kocham-bi%C5%BCuteri%C4%99/324740324244493

    OdpowiedzUsuń