niedziela, 25 marca 2012

JEANS AND LEATHER

Hello everyone :)

Jak już kiedyś wspominałam lubię nietypowe połączenia tkanin w tym wypadku połączyłam jeansową bluzkę ze skórzaną ołówkową spódnicą. Do tego założyłam czarny top, który zmieniłam poprzez rozcięcie dekoltu i dopięcie srebrnych agrafek. W tak prosty sposób można dodać zwykłemu basic-owi rockowego charakteru. Otrzymujemy coś co jest bardzo oryginalne, nie wygląda tandetnie i jest home-made:) Miło jest zrobić coś samemu bez wysiłku i  następnie długo cieszyć się efektami. Ponieważ bardzo, bardzo długo poszukiwałam odpowiedniej skórzanej spódnicy jak zwykle w takich przypadkach uszyłam ją sobie sama z materiału, który bardziej podoba mi się pod względem grubości, elastyczności i połysku niż na przykład prawdziwa skóra i dopasowałam krój tak, aby fajnie podkreślał pupę i miał prawdziwie ołówkowy kształt i ładnie zwężony, wyprofilowany dół. 
 Uzupełniłam stylizację panterkowymi koturnami DeeZee, które na początku wydawały mi się dość kosmiczne i nie wiedziałam czy będę w stanie w nich wychodzić, ku mojemu zaskoczeniu po 30 minutach byłam już w stanie w nich biegać :)

Pozdrowienia dla Was Kochani !!!!!!!!!!!!!!!








3 komentarze:

  1. Wyglądasz bardzo seksownie ;)
    Obserwuję i wolnej chwili zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos! I love the dress.

    Sophia
    http://lasophialasophia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń