piątek, 23 marca 2012

SILVER DRESS

Dzisiaj w roli głównej srebrna sukienka mojego autorstwa. Została uszyta z materiału przypominającego skórę węża. W hurtowni tkanin ten materiał od razu przykuł moją uwagę. Dodatkowym plusem jest to, że tkanina jest bardzo dobrej jakości i wszystkie rzeczy, które z niej uszyłam są niezwykle wygodne. Tył jest marszczony, układa się w "wodę". Dopełnieniem całości jest doszyty dekolt ze srebrnych łańcuchów:)
Do tego cieliste sandałki, które uwielbiam, bo świetnie wydłużają nogi<3

http://www.facebook.com/patrycjaplesiak  zapraszam do polubienia mojej strony projektanta:)



                                      sukienka na modelce podczas mojego autorskiego pokazu:)





2 komentarze:

  1. You're so stunning in that dress! I love your haircut by the way!

    OdpowiedzUsuń
  2. super wygladasz,obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń