wtorek, 3 kwietnia 2012

LADY IN RED

 W piątek miałam pokaz swojej kolekcji "Wild Chic" podczas wyborów Miss Polonia Studentek Łodzi. Miałam lekką tremę, ale ilość gratulacji i miłych słów po pokazie niezwykle mnie ucieszyła. Takie chwile sprawiają, że czujemy, że to co robimy ma sens. Oprócz mnie swoje kolekcje prezentowały projektantki dużo starsze ode mnie i bardziej doświadczone Maja Kotecka i Teresa Kopias, był to swego rodzaju "pojedynek projektantów" ku mojej radości szefowa Miss Polonia oznajmiła mi, że moja kolekcja była najlepsza i najbardziej się spodobała. Od tamtej pory dobry humor mnie nie opuszcza.









Dzisiaj prezentuje Wam mój oufit. Zdjęcia były robione przed wyjściem na galę. Mam na sobie sukienkę z najnowszej kolekcji "Victorian", z przodu grzeczna sukienka, natomiast tył jest ozdobiony koronkowym krzyżem naszytym na czerwoną siatkę. Czułam się w niej na prawdę świetnie, również dlatego, że dzianina z której jest uszyta sukienka jest lekka i przemiła w dotyku. Praktycznie nie czułam, że mam ją na sobie.

Niedługo otwieram sklep internetowy i ten egzemplarz również wejdzie do sprzedaży:)

Wkrótce zdjęcia z pokazu:)

9 komentarzy:

  1. Oh I love this dress on you, so beautiful.
    Love J.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna sukienka, w dodatku niełatwa do noszenia. Świetnie sobie poradziłaś. :)

    Ann

    http://lilacs-land.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę śliczna sukienka, ładnie w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka, idealna dla Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyglądasz cudownie i bardzo sexi!!! śliczna jesteś:)
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń