wtorek, 9 kwietnia 2013

Photoshoot by Paul Latallo

Rok 2013 zaczął się bardzo owocnie pod względem pracy i zmian w życiu. Przeprowadziłam się do nowego miejsca, które daje mi duży zastrzyk inspiracji i nowych wrażeń. Połowa najnowszej kolekcji jest już gotowa, spotkałam wiele interesujących osób, otworzyły się też drzwi na kilka ciekawych projektów i przyszłej współpracy. Teraz pozostaje tylko pracować więcej, aby nikogo nie zawieść i stanąć na wysokości zadania. W głównej mierze chciałabym nie rozczarować samej siebie, bo chyba źródłem szczęścia jest poczucie zadowolenia, że jest się sobą tu i teraz.

 Pamiętajmy młodsi niż w tej sekundzie juz nigdy w zyciu nie będziemy..

Zmęczenie niekończącą się zimą, spowodowało, że zdecydowałam się na pewną dość znacząca zmianę w wyglądzie, w kolejnych postach na pewno zwrócicie uwagę co to jest. Poniżej przedstawiam zdjęcia z sesji zdjęciowej autorstwa Paula Latallo, który odwiedził mnie w moim nowym miejscu, udało nam się zrealizować wspólny projekt z czego się bardzo cieszę. Rzeczy, w które jestem ubrana pochodzą z mojej nowej kolekcji "Organic Hybrid".  Mam nadzieje, że wkrótce będe miała możliwość pokazania Wam koleknych zdjęć z tej sesji.
Trzymajcie się ciepło :))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz