niedziela, 13 kwietnia 2014

Sesja zdjęciowa w Fabryce, backstage




Wczoraj odbyła się pierwsza sesja zdjęciowa z planowanego cyklu sesji do mojego albumu dyplomowego, którego tematem będą trendy na sezon wiosna/lato 2014.

Zdjęcia odbywały się w niezwykłym miejscu jakim jest była fabryka Konstilana, z którym wiążę się długa historia związana z przemysłem tekstylnym. Niegdyś prawdziwa potęga w czasach kiedy Łódź oraz okolice były uznawane za stolice polskiego włókienncitwa i przemysłu odzieżowego. Teraz to miejsce pod opieką zaangażowanych osób zaczyna powoli rozkwitać i emanować niezwykłą energią związaną z wieloma ciekawymi pomysłami i planowanymi wydarzeniami w tym magicznym miejscu.

W roli modelki wystapiłam ja sama, moją fryzura opiekował się Salon K&K z Łodzi, a makijażem wizażystka Sylwia Wachecka. Zdjęcia wykonywała Ida Pawlak.

Wierzę, że zaangażowanie tak świetnej ekipy zaowocuje dobrym efektem sesji.

https://www.facebook.com/pages/Projekt-CAFE-Fabryka-/201893933327408?fref=ts
https://www.facebook.com/TheFabrikBMX?fref=ts


Yesterday was the first photoshoot with the planned cycle of sessions for the album about trends for spring / summer 2014.
Photos were held in an unusual place of the factory was Konstilana, which binds to a long history associated with the textile industry.

Patrycja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz